czwartek, 31 stycznia 2013

Prolog



                                         Oczami Leny

         Szłam ścieżkami wydeptanymi przez zagubionych ludzi, nieświadomych co może ich tu spotkać. Księżyc oświetlał swoim blaskiem ponurą okolicę. Rozmyślałam jak on, mój przyjaciel, mógł mi to zrobić. Przez to nienawidzę siebie. Gdy patrzę w lustro nie widzę człowieka, tylko potwora, nieszczęśliwego mutanta, którym nie chciałam zostać. Przez taką głupią rzecz nie mogę być normalna. Nie mam zwyczajnych znajomych, którzy najpierw obiecują przyjaźń do końca życia, a później odchodzą. Nie widziałam kim on naprawdę jest, dla mnie był przyjacielem. Poznałam jego tajemnicę, którą chciał przede mną ukryć, w niewłaściwym momencie. Teraz muszę żyć tu w Endergerd, w mieście gdzie nie spotkasz zwyczajnych ludzi. Ukryte za górami i skryte w lesie nie naraża się na odkrycie. Nie byłam gotowa na poznanie tylu nieznanych rzeczy, w szczególności, że ON mi tego nie ułatwiał...


                                       Oczami Believe

        Kiedyś, dawno temu żyła dziewczyna, zwykła dziewczyna.  Ale czy na pewno? Tak myśleli o niej znajomi, sąsiedzi i rodzina. Lecz ona nie była normalna. Kryła w sobie tajemnicę, tak mroczną, że lepiej dla wszystkich, żeby nie wyszła ona na jaw. Niestety tak się nie stało. W końcu jej sekret stał się jedynym rozwiązaniem zagadki, dzięki której świat miał nie zostać zniszczony. I nagle dziewczyna, która nic nie znaczyła, stała się centrum wszechświata. Jedyną rzeczą, która trzymała przy życiu miliony ludzi. Musiała tak naprawić błąd swoich nowych pobratymców, żeby żadna istota ludzka się o tym nie dowiedziała. Bardzo trudne zadanie, wręcz niewykonalne. Nawet ona nie podołała temu wyzwaniu. Jej sekret odkrył ON. 

4 komentarze:

  1. Świetny prolog. Naprawdę mnie zaciekawił. Zaraz przeczytam pozostałe notki :) Genialnie piszesz.
    Pozdrawiam i życzę weny :3
    Hitori
    http://hitori-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog jeden z najlepszych jakie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śwetny prolog. Dziewczyno, masz talent! :D
    Na pewno przeczytam zaraz pozostałe rozdziały i bd wierną czytelniczką :P
    ~Levy-chan ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prolog! Masz talent :) Gdy tylko będę miała wolną chwile to wpadnę przeczytać resztę rozdziałów.
    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń